بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرخش ستاره جوان لیگ برتری به سمت استقلال ؛ خرید بعدی آجورلو از شهرستان می آید ؟

تصمیم مهم هافبک لیگ برتری برای پیوستن به استقلال ؛ امید حامدی فر در آستانه آبی پوش شدن

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۷:۰۰
تصمیم مهم هافبک لیگ برتری برای پیوستن به استقلال ؛ امید حامدی فر در آستانه آبی پوش شدن

به نظر می رسد که امید حامدی فر هافبک جوان و آینده دار صنعت نفت آبادان از بین تمام پیشنهادات خود، استقلال را انتخاب کرده و در آستانه آبی پوش شدن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن جوان صنعت نفت آبادان در آستانه انتقال به استقلال قرار گرفته است.

امید حامدی‌فر بازیکن جوان صنعت نفت پس از عملکرد خوب در لیگ گذشته، مورد توجه چند تیم مختلف قرار گرفته که استقلال تهران یکی از آنهاست. علاوه بر آبی های پایتخت، از تیم های مطرح لیگ نیز به دنبال این بازیکن هستند تا او را به خدمت خود درآورند.

اما در حال حاضر استقلال مهم‌ترین مشتری حامدی فر در لیگ برتر است. قهرمان فصل قبل لیگ با توجه به جای خالی‌ای که در فاز دفاعی‌اش دارد به دنبال جذب بازیکنی آینده‌دار در این پست است و به احتمال فراوان با هافبک نفت آبادان قرارداد امضا خواهد کرد.

هر چند یکی دیگر از تیم‌های استان خوزستان هم به دنبال جذب حامدی‌فر است اما این بازیکن بعد از پایان لیگ برتر پس از مشورت‌هایی که انجام داد مجاب شده است که فصل بعد را در استقلال توپ بزند.

نکته جالب درباره حامدی فر این است که علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان سال گذشته در کنفرانس‌های مطبوعاتی متعدد خود از حامدی‌فر به عنوان یکی از استعدادهای ایران نام می‌برد و سبک بازی‌اش را با کریم باقری، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران مقایسه می‌کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *