بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بمب های نقل و انتقالاتی اسقلال لو رفت ؛ آبی ها به دنبال دو لژیونر

استقلال به دنبال جذب مهدی قایدی و محمد محبی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۹
استقلال به دنبال جذب مهدی قایدی و محمد محبی

بعد از جذب سرمربی پرتغالی، حالا مدیریت استقلال دو هدف جذاب نقل‌و‌انتقالاتی را در پیش گرفته که در صورت تحقق آنها، با توجه به اسکواد آبی‌ها از فصل قبل، مدافع عنوان قهرمانی مدعی اول فصل بعد خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از برگزاری مراسم معارفه ساپینتو توسط باشگاه استقلال، خیال هواداران این تیم از داشتن یک سرمربی مطرح آسوده شد تا تمام تمرکز آنها معطوف به دنبال کردن اخبار جذب بازیکنان جدید باشد.
بعد از جذب مرتضی تبریزی در لیگ هجدهم و جعفر سلمانی برای لیگ بیست‌و‌یکم، آبی‌های تهران کمتر بازیکنی را در تیمشان دیدند که برای جذب آن مجبور به پرداخت مبلغی باشند.
با این حال مدیریت باشگاه استقلال برای فصل جدید جذب دو ستاره لژیونر را در دستور کار قرار دادند که اگر این پروسه را با موفقیت پشت سر بگدارند، در صورت تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته می‌توانند برای لیگ بعد هم مدعی اصلی قهرمانی لقب بگیرند.
محمد محبی وینگر بوشهری سابق سپاهانی‌ها که فصل گذشته در سانتاکلارای پرتغال حضور داشت، یکی از دو بازیکنی است که آبی‌ها برای جذبش به‌صورت رسمی با باشگاه پرتغالی نامه‌نگاری کردند. ستاره‌ای که در زمان ویلموتس به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شده بود، یکی از دو هدف اصلی نقل‌و‌انتقالاتی استقلال در روزهای آینده است که جذب او می‌تواند علاوه بر غنی‌تر کردن اسکواد استقلال، شکل بازی این تیم را هم تغییر داده و به چشم‌نوازتر‌شدن سبک فوتبال قهرمان لیگ کمک کند.
اما محمد محبی تنها ستاره‌ای نیست که آجرلو و همکارانش برای جذبش برنامه‌ریزی کردند. مدیران استقلال به‌خدمت گرفتن یک وینگر دیگر را هم در دستور کار قرار دادند که شنیدن نام او می‌تواند هواداران استقلال را به‌وجد آورد: “مهدی قایدی”
ستاره‌ی محبوب اردوگاه آبی که بعد از پیوستنش به تیم شباب الاهلی هنوز نتوانسته کیفیت دوران حضورش در استقلال را تکرار کند. هرچند مدیران الاهلی علاقه دارند در صورت انتقال قرضی قایدی او در یک باشگاه اماراتی مشغول شود اما از دبی خبر می‌رسد مدیران استقلال مذاکرات فشرده‌ای با همتایان اماراتی خودشان داشتند و در رقم خوردن این انتقال بسیار جدی هستند.
با وجود شروع منفعلانه آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی، بعد از جذب سجاد شهباززاده، سپردن نیمکت استقلال به ساپینتو دومین اقدام آبی‌ها بود. اکنون آجرلو و معاونانش می‌توانند با جذب این دو ستاره ایرانی بازار، به فاتح نقل‌و‌انتقالات تبدیل شده و نمره قبولی را از هواداران بگیرند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *