بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت استقلال خیال هواداران آبی را در مورد سرمربی جدید راحت کرد

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال : ساپینتو کارنامه قابل قبولی دارد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۵
محمد نوری پیشکسوت استقلال : ساپینتو کارنامه قابل قبولی دارد

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در دفاع از انتخاب سرمربی جدید آبی ها مدعی شد که ساپینتو کارنامه قابل قبولی دارد و می تواند به آبی پوشان کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو کارنامه قابل قبولی داشته است.

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ریکاردو سانپینتو و حضور او به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، اظهار کرد:

خدا را شکر هواداران سرمربی تیم‌شان را شناختند. این مربی کارنامه بدی ندارد و کارنامه‌اش تقریبا قابل قبول بوده است و با استاندار لیژ بلژیک قهرمان شده است. زمان مشخص می‌کند که ساپینتو می‌تواند با استقلال موفق شود یا خیر. این مربی باید ابزار کار خود را داشته باشد و باید بازیکنان کلیدی فصل گذشته استقلال در تیم ماندنی شوند و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شوند. ما تا روز گذشته مربی نداشتیم اما از امروز باید استارت رسمی نقل و انتقالات رقم بخورد.

او در ادامه درباره عملکرد ریکاردو سانپینتو خاطرنشان کرد:

من معقتد هستم این مربی مثل مربی‌های خارجی دیگر، می‌تواند با خود بازیکنان خارجی بیاورد و فکر می‌کنم استقلال می‌تواند از فصل گذشته‌اش هم بهتر باشد و سانپینتو هم انرژی خوبی دارد و امیدوارم بتواند این انرژی را به تیم هم منتقل کند.

نوری درباره وضعیت آبی ها در پنجره نقل وانتقالاتی گفت:

اگر مرادمند و سیلوا در استقلال حضور داشته باشند، در منطقه دفاعی مشکل خاصی نداریم. ما نیاز به یک بازیکن بازی‌ساز داریم که بتواند با هافبک‌ها هماهنگی خوبی داشته باشد. در صورت حفظ یامگا، ما نیاز به ۲ مهاجم باکیفیت داریم. به نظر من در کل ما ۴-۳ بازیکن با کیفیت نیاز داریم و خود سانپینتو هم احتمالا بازیکنانی مد نظر خواهد داشت و به نظر من این مربی می‌تواند در نقل و انتقالات به استقلال کمک کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند بازهم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند، گفت:

استقلال کار سختی در پیش دارد. پس از شکست‌ناپذیری استقلال در فصل گذشته لیگ برتر، کار بسیار سختی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است. سانپینتو کار دشواری در پیش دارد و هواداران هم انتظارشان بالا است و اگر در بازی‌های اول استقلال نتیجه نگیرد، ممکن است تیم درگیر مسائل مختلفی بشود اما امیدوارم فصل آینده هم شاهد موفقیت استقلال باشیم.

نوری در پایان درباره شرایط وریا غفوری در باشگاه استقلال و آینده او در آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد:

همه دوست دارند وریا غفوری در استقلال بماند. این بازیکن جزو کسانی است که برای استقلال زحمت کشیده است و امیدوارم وریا غفوری در استقلال بماند و  در جمع آبی‌ها ماندنی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *