بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کی روش بهترین روز ورزشی‌اش را با ملی پوشان ایران سهیم شد + سند

خاطره‌بازی کارلوس کی روش با روزهای خوش جام جهانی 2018 ؛ یکی از بهترین روزهای زندگی سرمربی پرتغالی پیروزی ایران مقابل مراکش

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰
کارلوس کی روش بهترین روز ورزشی‌اش را با ملی پوشان ایران سهیم شد

کارلوس کی روش در سالروز پیروزی مقابل مراکش با روزهای خوش جام جهانی 2018 خاطره‌بازی کرد و مدعی شد که یکی از بهترین روزهای زندگی او پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش پستی به یاد جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کرد.

چهار سال قبل در چنین روزهایی تیم ملی ایران مشغول مسابقه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. جامی که با کارلوس کی‌روش تنها چند سانتی‌متر با صعود از دور گروهی آن فاصله داشت.

کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی چهار سال پس از آن روزها به بهانه سالگرد مسابقات تیم ملی ویدیویی از شادی ملی‌پوشان پس از برد مقابل مراکش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و متنی احساسی نوشت:

یکی از بهترین خاطرات ورزشی دوران حرفه ای من، ۴ سال پیش در جام جهانی روسیه، با یکی از بزرگترین خانواده های فوتبالی که افتخار کار کردن و ساختن آن را داشتم. این بازی هیچ رازی ندارد و همه چیز در مورد یک کلمه است: تیم. هرگز به فوتبال دروغ نگو تیم همه چیز و همه چیز است.

در چند هفته اخیر شایعاتی هم در خصوص بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی وجود داشته و حتی بسیاری از هواداران ایرانی زیر پست سرمربی سابق تیم ملی خواستار بازگشت او به ایران شدند!

خاطره‌بازی کارلوس کی روش با روزهای خوش جام جهانی 2018 ؛ یکی از بهترین روزهای زندگی سرمربی پرتغالی پیروزی ایران مقابل مراکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *