بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد وسوسه کننده برای ستاره تیم ملی ؛ دومین ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ؟!

لخ پوزنان، نانت و بشیکتاش خواهان قلی زاده

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۴
قلی زاده ؛ لخ پوزنان، نانت و بشیکتاش خواهان قلی زاده

علی قلی‌زاده با سه پیشنهاد مواجه شده که یکی از آن‌ها او را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قلی زاده وینگر خوش تکنیک تیم ملی ایران که پس از درخشش در سایپا موردتوجه شارلروا قرار گرفت، پس از چهار فصل حضور در این تیم حالا پیشنهادات مختلفی را در جیب خود دارد و ممکن است با جدایی از این تیم سیاه و سفیدپوش بلژیکی، مقصد جدیدی را برای خود برگزیند.

نانت فرانسه و بشیکتاش ترکیه دو باشگاهی هستند که برای جذب قلی‌زاده ابراز علاقه کردند و در حال بررسی وضعیت او هستند. نانت فصل گذشته اگرچه در جایگاه نهم لیگ یک فرانسه قرار گرفت اما با قهرمانی در جام حذفی، جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد و موفق شد یکی از تیم‌های لوشامپیونه باشد که سهمیه اروپایی 2022-23 دارند.

هدایت این تیم برعهده آنتوان کومبوار فرانسوی است که سابقه سرمربیگری در الهلال عربستان و همچنین پاری سن ژرمن را دارد و شاید قلی زاده را برای اسکواد فصل آینده‌اش در اختیار بگیرد.

بشیکتاش اما وضعیت متفاوتی دارد. آنها که این فصل در قامت مدافع عنوان قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه شرکت کردند، نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

با این حال وینگر تیم ملی پیشنهاد جذابی هم دارد که از لیگ لهستان به دست او رسیده است. لخ پوزنان لهستان پس از قهرمانی در لیگ این کشور و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به سراغ او آمده تا این ستاره تیم ملی را در سال جام جهانی، در اختیار بگیرد.

لخ پوزنان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف قره باغ برود و مدیران این باشگاه امیدوارند با به خدمت گرفتن قلی‌زاده، حضور پرقدرتی در رقابت‌های اروپایی داشته باشند.

نکته مهم اینکه لخ پوزنان سابقه یک سده حضور در سطح اول فوتبال لهستان را دارد و جزو تیم‌های پرطرفدار محسوب می‌شود اما برای جذب قلی زاده کار ساده‌ای را پیش رو نخواهد داشت چرا که این بازیکن ملی پوش تا تابستان 2025 تحت قرارداد شارلروای بلژیک است و طبیعتا باشگاه بلژیکی برای فروش یکی از بازیکنان اصلی‌اش، رقم قابل توجهی را درخواست خواهد کرد.

در چهار فصل اخیر قلی زاده هر فصل بیش از 30 بازی در ترکیب شارلروای بلژیک انجام داده و عملکرد قابل قبولی هم داشته؛ به طوری که مدیران این باشگاه در پاییز سال گذشته قرارداد وی را تمدید کردند و حالا جدایی او بسیار دشوار خواهد بود. شاید پس از حضور کاوه رضایی، قلی زاده دوباره یک ایرانی را در شارلروا کنار خود ببیند و در سال جام جهانی نیز پیراهن این را بر تن نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *