بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب پاسور برتر پرتغال ؛ خرید جدید آرسنال + فیلم

گل ها و مهارت های ویرا در پورتو فصل 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳


باشگاه پورتو با انتشار بیانیه‌ای انتقال فابیو ویرا، هافبک پرتغالی، به آرسنال را تایید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویرا یکی از بازیکنان درخشان و مهره‌های کلیدی پورتو در قهرمانی این فصل این تیم در لیگ پرتغال بود.
او آمار خوبی را در این فصل به ثبت رسانده و موفق شد شش گل و 14 پاس گل در رقابت‌های لیگ پرتغال به نام خودش ثبت کند و همین باعث جلب توجه دیگر باشگاه‌هایی اروپایی شد.
با این حال، باشگاه پورتو دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای انتقال او به آرسنال را تایید کرد. در این بیانیه آمده:

« برای انتقال فابیو ویرا با مبلغ 35 میلیون یورو به همراه پنج میلیون یورو بند پاداش در زمینه دستاوردی فردی این بازیکن با آرسنال به توافق رسیدیم.»

گفته می‌شود این هافبک پرتغالی در حال حاضر برای انجام تست‌های پزشکی به انگلیس سفر کرده و آماده است تا به زودی قراردادش با آرسنال را امضا کند و آماده شرکت در تمرینات پیش‌فصل این تیم شود.

به نظر می‌رسد که مذاکرات برای توافق شخصی این بازیکن با مدیران آرسنال ادامه دارد و انتظار می‌رود که قرارداد امضا شده بین دو طرف پنج ساله و تا سال 2027 باشد.
باشگاه‌های دیگر لیگ برتری مانند منچستریونایتد، تاتنهام و لیورپول نیز در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن بودند اما اقدام ناگهانی توپچی‌ها برای نهایی کردن این انتقال باعث ایجاد شگفتی و خوشحالی در بین هواداران این تیم شده که از عملکرد آنها در بازار نقل و انتقالات چندان راضی نبودند.
حالا این دومین خرید آرسنال پس از جذب مارکینیوش، وینگر 19 ساله برزیلی، است و مشخص می‌کند که مدیران این تیم به دنبال خرید استعدادهای جوان برای فصل آینده هستند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *