بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نقشه رئال مادرید برای خرید هالند از منچسترسیتی

رئال مادرید به دنبال پرداخت 150 میلیون یورو بند فسخ قرارداد هالند در سال 2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۵
رئال مادرید به دنبال پرداخت 150 میلیون یورو بند فسخ قرارداد هالند در سال 2024

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید در نظر دارد با پرداخت بند فسخ قرارداد ستاره نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی او را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه آ اس اسپانیا مدعی شد که باشگاه رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اکنون تمرکز خود را روی خرید دیگر مهاجم جوان و پرطرفدار فوتبال جهان یعنی ارلینگ هالند قرار داده است. رئالی‌ها امیدوار بودند که امباپه را تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما بازیکن فرانسوی با دریافت پیشنهادی نجومی از پاری‌سن‌ژرمن قراردادش را با این تیم برای 3 سال تمدید کرد. اکنون باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته که برای خرید هالند دست به کار شود.

طبق گزارش آ اس؛ قرارداد هالند با منچسترسیتی که چند روز پیش جنبه رسمی پیدا کرد به گونه‌ای است که به بازیکن نروژی اجازه می‌دهد سال 2024 با پرداخت شدن بند فسخ 150 میلیون یورویی‌اش از سیتی جدا شود. این همان رقمی است که رئالی‌ها تابستان سال گذشته قصد داشتند با پرداخت آن به پاری‌سن‌ژرمن، امباپه را به خدمت بگیرند و بنابراین برای آنها آنقدر زیاد نیست که نتوانند برای خرید هالند بپردازنند.

هالند قراردادهای خود را همواره به گونه‌ای بسته است که به او اجازه می‌دهد پس از دو یا حداکثر سه سال حضور در یک تیم، به تیمی دیگر برود و قرارداد‌های اخیرش با دورتموند و منچسترسیتی هم به همین شیوه منعقد شد. همین موضوع به رئال مادرید امید داده که بتواند جای خالی کریم بنزمایی که احتمالاً تا دو سال دیگر بازنشسته خواهد شد، با یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان پر کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *