بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چگونه در اینستاگرام فالوور زیاد کنیم _ پنل مستر فالوور

آموزش ساده ترین راه افزایش فالوور اینستاگرام

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۴
چگونه در اینستاگرام فالوور زیاد کنیم _ پنل مستر فالوور

امروزه جذب فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های مهم مردم و مشاغل است. این روزها بیشتر مردم در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام حضور دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آموزش ساده ترین راه افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه جذب فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های مهم مردم و مشاغل است. این روزها بیشتر مردم در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام حضور دارند. فردی که بتواند در این پلتفرم نسبت به رقبا سهم بیشتری از مخاطبان مرتبط با خود را به دست آورد پیروز و موفق است. همانطور که می دانید راه های اخلاقی و غیر اخلاقی زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد.شما میتوانید به راحتی با پنل فالوور ایرانی مستر فالوور اقدام به افزایش دنبال کننده های خود کنید. اما افزایش فالوور به تنهایی نمی تواند موثر باشد.

پس تمرکز ما باید روی جذب مخاطب باشد که راهی کاملا اخلاقی و البته تاثیرگذار است. در این مقاله 3 راه تضمینی برای جذب مخاطب هدف و ماندگار در اینستاگرام را به شما عزیزان ارائه می دهیم و برای استفاده بهتر از آنها نکاتی را بیان می کنیم.

چگونه در اینستاگرام فالوور زیاد کنیم _ پنل مستر فالوور

سه راه اصلی برای جذب فالوور در اینستاگرام

  1. جذب مخاطب با فعالیت در اینستاگرام
  2. انجام تبلیغات
  3. فالو افراد بصورت موقت

در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با این سه روش آشنا کنیم.

جذب مخاطب با فعالیت در اینستاگرام

بهترین راه برای افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام، جذب بصورت معمولی و با انجام فعالیت است. این روش به اندازه تبلیغات برای شما هزینه ندارد. در این روش شما با انجام فعالیت هایی مانند؛ پست گذاشتن، استوری، تعامل با پیج های رقبا و کارهایی از این قبیل شما می توانید بصورت طبیعی تعداد زیادی فالوور جمع کنید. معمولا در بحث سئو سعی می کنیم بیشتر در گوگل مورد توجه قرار بگیریم. اما هدف ما در اینستاگرام حضور و رفتن به قسمت اکسپلور می باشد.

برای اینکه بتوانید به صورت طبیعی در اینستاگرام فالوور جذب کنید، مهم ترین چیز ایجاد محتوای واقعی و موثر است. محتوایی که مخاطب را درگیر کند و مخاطب را متقاعد کند که در زیر پست شما نظری بنویسد و یا آن را با دوستان دیگر به اشتراک بگذارد. بدست آوردن فالوور بصورت ارگانیک یکی از سخت ترین و البته موثرترین راه برای جذب فالوور در اینستاگرام است.

تبلیغات در اینستاگرام

این روش جذب فالوور در اینستاگرام به اندازه جذب ارگانیک موثر نیست. اما اگر درست و حرفه ای انجام شود می تواند نتایج بسیار خوب و موثری داشته باشد. البته اگر از این روش به درستی استفاده نکنیم با فردی که هر روز پیامک های تبلیغاتی بیهوده می فرستد تفاوتی نداریم. در این صورت ما پول خود را هدر دادیم و به نتیجه ای نرسیدیم و در نهایت چیزی جز توهین و بدنامی برای برند خود ارائه نکردیم.

برای انجام تبلیغات موثر در اینستاگرام، به ارتباط محتوا و زمینه فعالیت خود با صفحه ای که قصد دارید در آن تبلیغ کنید، توجه کنید. در دنیای تبلیغات امروزی، کمیت به تنهایی مهم نیست. نکته مهم نسبت ادغام مخاطبان است.

فرض کنید کتاب می فروشید. اکنون در صفحات مختلف اینستاگرام در حال جستجو هستید و صفحه 7k را با جدیدترین نام ها پیدا کرده اید و قصد تبلیغ در آنرا دارید. توجه کنید تعداد فالوورهای یک پیج معیار خوبی برای دادن تبلیغات در آن پیج نیست. شما باید در یک صفحه ای پیج خود را تبلیغ کنید که مخاطبان هدف شما در آن هستند. یا صفحه ای باشد که به حوزه فعالیت شما مرتبط است. در اینجا قطعا می توانید مخاطبان یکپارچه تری را جذب کنید. مراقب باشید در دام اعداد نیفتید. آنچه مهم است نرخ تبدیل است. گاهی اوقات ما فقط با افزایش مخاطبانی که ربطی به ما یا خدمات ما ندارد، نرخ تبدیل را کاهش می دهیم.

فالو موقت

سومین راه جذب فالوور در اینستاگرام ترفند فالو موقت است. این روش محبوب ترین، پرکاربردترین و ساده ترین راه برای جذب مخاطب است. این روش برخلاف روش اول و حتی دوم بسیار آسانتر است.

در این روش افراد از یک ربات هوشمند یا خودشان برای رفتن به هشتگ های مرتبط و صفحات رقبا و به دنبال آن افراد مورد نظر خود استفاده می کنند. سپس آنها را فالو می کنند، بعد از فالو کردن منتظر می مانند تا فرد فالوو شده فالو بک دهد. زمانی که عملیات به اصطلاح پشتیبان گیری انجام شد، پس از مدتی معمولاً تا 2 روز بعد آنها را آنفالو می کنند.

فالوو موقت؛ آره یا نه؟

در مورد استفاده یا عدم استفاده از این روش برای جذب فالوور در اینستاگرام، اختلاف نظر بین اکثر فعالان این حوزه وجود دارد. در گذشته و در مواردی نیز از این روش استفاده کرده ایم. اما در حال حاضر با روش فالو موقت مخالفیم.

ما دو دلیل برای این مخالفت داریم:

1- از نظر اصول و آداب اخلاقی، این عمل نه می تواند باعث بی احترامی به این فرد شود و نه باعث ایجاد حس خوب در افراد شود.

2- مورد دیگری که در بسیاری از تحلیل ها مشاهده کردیم کاهش نرخ تبدیل نسبت به شرایط قبل از جذب فالوور توسط ربات بود. در بهترین حالت، این هیچ تاثیری بر فروش شما نخواهد داشت. تنها اتفاقی که می افتد افزایش تعداد لایک است که البته موفقیت چندانی را نشان نمی دهد و معمولا یک عادت است.

ما همچنین متوجه شدیم که گاهی اوقات این افزایش مخاطب منجر به عدم توجه به مخاطبان ارگانیک ما می شود. در نتیجه، ما کمتر پاسخگو خواهیم بود، خدمات ما ضعیف تر خواهد شد، و برنامه رشد و درآمد کلی ما ضعیف تر خواهد بود.

در نهایت با توسعه الگوریتم های جدید اینستاگرام، این روش نه تنها برای رضایت مخاطبان جواب نمی دهد، بلکه از نظر فنی نیز خطرناک است و ممکن است با محدودیت های جدی از سوی اینستاگرام مواجه شود. البته با خرید فالوور واقعی مستر فالوور میتوانید رشد چشمگیر از پیج خود را تجربه کنید، دلیل این موضوع کیفیت بالا و واقعی بودن فالوور ها میباشد.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی با تضمین کیفیت در مسترفالوور

چگونه در اینستاگرام فالوور زیاد کنیم _ پنل مستر فالوور

استفاده از انواع فرمت های محتواهایی  برای جذب فالوور

تنها جذب فالوور در اینستاگرام مهم نیست و نباید تمام تمرکز خود را صرف جذب فالوور کنید. رمز موفقیت در بازاریابی و رشد کسب و کار امروزی استفاده صحیح از انواع محتواهای باکیفیت است. شبکه های اجتماعی نیز فرصت بسیار خوبی را در اختیار ما قرار داده اند تا با کمترین هزینه ممکن به مخاطبان خود دست یابیم و از طریق این محتوا به اهداف کسب و کار خود دست یابیم و در مخاطب ایجاد رضایت کنیم.

برای جذب فالوورهای فعال و پایدار در اینستاگرام باید از فرمت های محتوایی به درستی استفاده کنیم. در این قسمت به ارائه چهار فرمت برای ایجاد و ارائه محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام می پردازیم و در مورد موفقیت و بهبود محتوای هر یک از این فرمت ها نکاتی را بیان می کنیم.

عکس: تصاویر و عکس‌ها از عناصر کلیدی در اینستاگرام هستند، بنابراین باید به خوبی از آنها استفاده کرد. ما معمولا از دو نوع تصویر اینستاگرام استفاده می کنیم:

1- تصاویری مثل عکس محصول و ارائه خدمات

2- ایجاد تصاویری مثل گرافیک و عکس نوشته ها

سعی کنید برای تولید محتوای خود از هر دو آنها به صورت متعادل استفاده کنید. اگر از عکس‌ها و کپشن‌ها برای ارائه محتوای خود در اینستاگرام استفاده می‌کنید، اصلاً از قالب مشابه استفاده نکنید. این امر باعث می شود مخاطب پس از مدتی تمرکز خود را روی تصویر از دست بدهد و در نتیجه مطالب شما خوانده نمی شود.

سعی کنید با عکس های مختلف صفحه خود را از یکنواختی بیرون آورید. این را حتی در هنگام رنگ آمیزی تصاویر به خاطر داشته باشید. سعی کنید محتوای خود را با فرمت یا ظاهر یکسان در کنار یکدیگر قرار ندهید.

ویدئو: ویدیو یکی از فرمت های محبوب برای تولید محتوا در اینستاگرام است که نزد مخاطبان بسیار محبوب می باشد. هیچگاه ویدئوهای پیج های دیگران را در صفحه خود نشر ندهید. سعی کنید محتوای خاصی برای صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید.

 

همچنین از تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد حس خوب در مخاطب استفاده کنید. اینستاگرام همچنین دارای یک سیستم پردازش تصویر قدرتمند است و امتیاز تصویر با کیفیت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و بازدید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

صوت: برخی از پست های اینستاگرام خود را بصورت صوتی منتشر کنید. ایجاد محتوای صوتی بسیار ساده تر از ویدیو است و طبق تحلیل های صورت گرفته مخاطبان نیز به محتوای صوتی علاقه دارند.

برای قرار دادن صدا در اینستاگرام ابتدا باید صدا را ضبط کنیم و سپس با استفاده از نرم افزارهای مختلف روی آن تصویر قرار بدهیم و از آن خروجی ویدیو بگیریم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *