بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت استقلال آب پاکی را روی دست هواداران ریخت

محسن گروسی : تکرار قهرمانی برای استقلال تهران کار سختی است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۶:۰۴
عملکرد خیره کننده پرسپولیس در نقل و انتقالات هواداران استقلال را به جان باشگاه انداخت

محسن گروسی پیشکسوت آبی های پایتخت مدعی شد که تکرار قهرمانی برای استقلال تهران کار سختی است و هواداران از شرایط این تیم نگران هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت کار سختی برای تکرار قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دارند.

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت که هم‌چنان بدون سرمربی کار خود را پیش می‌برد، اظهار کرد:

هم‌چنان اتفاق خاصی برای استقلال رخ نداده است. هر چقدر که بگذرد، کار برای استقلال سخت‌تر می‌شود. بهتر است مدیران استقلال اطلاع‌رسانی کنند تا هواداران از وضعیت باخبر شوند. مدیران استقلال تا این‌جای کار چراغ خاموش پیش می‌روند و همین هواداران را نگران کرده است اما امیدوارم آقای آجورلو و کادر مدیریتی بتوانند نتایج مورد نظر را به دست بیاورد.

او در ادامه درباره نقل و انتقالات استقلال گفت:

الان می‌گویند تیم‌های دیگر بازیکنان خوب گرفتند اما به نظر من این بازیکنان جذب شده را استقلال بهترین‌هایش را دارد. استقلال در برخی نقاط نیاز به بازیکن دارد که آن هم باید با تایید سرمربی صورت بگیرد. به نظر من یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم‌ تمام کننده می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند.

گروسی در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای استقلال تهران تاثیرگذارتر است یا مربی خارجی؟ گفت:

مربی داخلی فشار بیش‌تری را به خاطر نتایج به دست آمده تحمل خواهد کرد و با این وجود اگر یک مربی خارجی باشد، می‌تواند تاثیر بیش‌تری داشته باشد.

این پیشکسوت استقلال  در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود، آبی‌ها می‌توانند در فصل آینده مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشند؟ گفت:

شاید قهرمان شدن راحت‌ باشد اما حفظ آن خیلی سخت‌تر است. استقلال برای حفظ قهرمانی باید سختی بیش‌تری متحمل شود و الان ۱۰۰ درصد هواداران به دنبال تکرار قهرمانی هستند. این مساله برای آبی‌ها دور از انتظار نیست و باید دید چه اتفاقاتی در آینده رقم می‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *