بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک مربی اروپایی در راه پرسپولیس

پرواز دینکا آلین مربی رومانیایی از آلمان به نیمکت پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۸
پرواز دینکا آلین مربی رومانیایی از آلمان به نیمکت پرسپولیس

به نظر می رسد که دینکا آلین مربی رومانیایی با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است و این مربی از آلمان به زودی راهی تهران خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی گلرهای سابق تراکتور آماده امضای قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به کادرفنی این تیم است.

تیم تراکتور در سال‌های اخیر یکی از بهترین مربی گلرهای لیگ برتر را در اختیار داشته و حالا پرسپولیس در آستانه جذب این مربی قرار گرفته است؛ کسی که حالا مدیران پرسپولیس تائید کردند که مذاکره با وی مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

نکته جالب در مورد دینکا آلین این است که او تنها بازمانده کادرفنی تراکتور در دو فصل اخیر بوده که تی‌تی‌ها ابتدا به خاطر رقم بالای قرارداد وی را در تیم نگه داشتند و سپس باتوجه به عملکرد فنی درخشان، حتی قراردادش را برای سه سال دیگر تمدید کردند که حالا دو سال از این قرارداد باقی مانده است.

نکته مهم اینکه طلب بالای او از باشگاه تراکتور باعث شده تا وی با استفاده از بند فسخ، امکان ملغی کردن قرارداد را داشته باشد و به عبارتی بدون مشکل، به جمع سرخ‌پوشان تهرانی ملحق شود. همچنین از طرف مدیران باشگاه تراکتور تلاشی برای حفظ وی صورت نگرفته است.

دینکا به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که برای سفر تفریحی راهی آلمان شده و بلافاصله پس از بازگشت به ایران راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا قراردادش را امضا کند. با این حال برخلاف ادعاها، هنوز هیچ قراردادی بین طرفین بسته نشده است.

آلین با امضای این قرارداد، نخستین مربی رومانیایی در کادر پرسپولیس خواهد شد که جانشین داوود فنایی می‌شود. پرسپولیس پیش از این در دوره‌های مختلفی مربی گلر خارجی داشت اما علی نورالدین (دنیزلی) و ایگور پانادیچ (برانکو) بیشتر موردتوجه قرار گرفتند و به نظر توانایی فنی بالایی هم داشتند.

نورالدین که در 50 سالگی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد، سابقه دروازه‌بانی در گالاتاسارای و فنرباغچه را هم داشت و مدت زیادی مربی گلرهای تیم ملی ترکیه نیز بود.

حالا باید دید در صورتی‌که مربی 41 ساله رومانیایی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، وی چه مدت در کادرفنی قرمزها حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *