بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سود وحشتناک استقلال از فروش اللهیار صیادمنش + عکس

سود 27 میلیاردی استقلال از فروش اللهیار صیادمنش به هال سیتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰
اللهیار صیادمنش در هال سیتی

خبرنگار ترکیه‌ای مدعی شد که هزینه انتقال اللهیار صیادمنش از فنرباغچه به هال سیتی، 4 میلیون یورو است و بدین ترتیب سود کلانی نصیب استقلال می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبرنگار ترکیه‌ای مدعی شد که هزینه انتقال اللهیار صیادمنش از فنرباغچه به هال سیتی، 4 میلیون یورو است.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه هال سیتی به صورت جدی عزم خود را برای انتقال دائمی اللهیار صیادمنش جزم کرده است. این تیم انگلیسی که در چمپیونشیپ حاضر است، طی روزهای آینده به صورت رسمی مهاجم ایرانی فنرباغچه را به شکل دائم جذب خواهد کرد.

روز گذشته بود که رسانه hull daily mail مدعی شده بود که باشگاه هال‌سیتی با پرداخت 2.5 میلیون یورو قرارداد صیادمنش را قطعی می‌کند، اما اکنون اخبار دیگری از ترکیه به گوش می‌رسد.

یاگیز سابونجو اوغلو خبرنگار معروف ترکیه‌ای شب گذشته در یک مصاحبه زنده تصویری مدعی شد که هزینه انتقال اللهیار از فنرباغچه به هال‌سیتی، 4 میلیون یورو + 500 هزار یورو پاداش است.

این تیم انگلیسی قصد دارد علاوه بر صیادمنش، یک بازیکن دیگر از فنرباغچه به نام اوزان توفان را به خدمت بگیرد که علت این مسئله، آکون ایلیجالی مالک ترک باشگاه هال سیتی است که خود از طرفداران فنرباغچه به شمار می رود و به همین دلیل قصد دارد با جذب بازیکنان فنرباغچه، به تیم محبوبش کمک مالی نیز کرده باشد.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، 20 درصد از مبلغ انتقال یعنی 800 هزار یورو نصیب استقلال خواهد شد که با توجه به قیمت امروز یورو، مبلغی بالغ بر 27 میلیارد تومان خواهد بود.

اللهیار صیادمنش در هال سیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *