بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار هواداران استقلال به آجورلو درباره جانشین فرهاد مجیدی + جزئیات

هواداران استقلال خطاب به مدیران باشگاه: تنها خواسته ما جذب سرمربی خارجی است

نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۷

هواداران استقلال از مدیران این باشگاه انتظار دارند با یک سرمربی سرشناس خارجی قرارداد امضاء کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی عجیب فرهاد مجیدی از استقلال ، هواداران این تیم روز های سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته اند ، هوادارانی که گمان می‌کردند با حضور مجیدی روی نیمکت تیم محبوب شان و با جذب سه ستاره لیگ برتر و دو لژیونر سرشناس استقلالی برای اولین بار در قهرمانی لیگ برتر دبل خواهند کرد.

اما جدایی ناگهانی هفت محبوب ، ضربه بزرگی به کادر مدیریتی و هواداران این تیم آبی پوش وارد کرد.

در چند روز گذشته هواداران استقلال با راه اندازی پویش های بزرگی در فضای مجازی از مدیریت این باشگاه درخواست کردند. یک سرمربی مطرح خارجی را به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب و معارفه کنند و به شدت مخالفت خود را با حضور مربی ایرانی اعلام کردند.

استقلالی ها بر این باورند که ، حضور مربیان ایرانی روی نیمکت این تیم موجب دودستگی در میان آنها خواهد شد و همچنین در صورت کسب نتایج ضعیف در اوایل فصل خیلی زود از حمایت هواداران بی بهره خواهند شد و این موضوع ناکامی استقلال را در پایان فصل در پی خواهد داشت.

هواداران استقلال در طول تاریخ این موضوع را ثابت کرده اند که به مربیان خارجی نسبت به ایرانی ها بیشتر فرصت خواهند داد.و در این خصوص نیز به مدیران باشگاه هشدار دادند.

مدیران این باشگاه محبوب تهرانی علی الخصوص مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه باید به خواسته معقول هواداران پرشور این تیم احترام بگذارند تا در فصل آینده از ایجاد دودستگی در میان هواداران میلیونی خود که در نهایت موجب ناکامی استقلال در کسب عنوان قهرمانی خواهد شد جلوگیری کنند.

گفته می‌شود ، دو گزینه روی میز مدیران استقلال قرار دارد، نخست لوچسکو، سرمربی رومانیایی است که سابقه هدایت تیم‌های الهلال عربستان و تیم‌ ملی رومانی را دارد. گزینه دوم، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی فعلی الغرافه قطر است.

همچنین جواد نکونام که مطرح ترین گزینه ایرانی مدیران استقلال محسوب می‌شود با توجه به شرایط موجود به نزدیکان خود اعلام کرده ، علاقه ای به حضور روی نیمکت آبی ها ندارد و قصد دارد فصل آینده را نیز در فولاد خوزستان سپری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *