بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ یحیی گل‌محمدی داغ دل هواداران پرسپولیس را تازه کرد +‌ سند

یحیی گل‌محمدی : اگر دربی را می بردیم ، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شد

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران مسئولیت ناکامی این فصل را برعهده گرفت و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی سرمربی باشگاه پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از بازی با فجرسپاسی در مورد فصل بدون جام پرسپولیس اظهار داشت:

اولا از بچه‌ها بابت یک فصل سخت که پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم و واقعا متاسف هستیم که نتوانستیم هیچ جامی را تقدیم هواداران کنیم. فکر کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم اما در هر صورت نتوانستیم و شرمنده هواداران شدیم. مشکلات زیادی خود من داشتم و در بحث‌های فنی باید خودم بیشتر تلاش می‌کردم و هیچ وقت این عدم نتیجه‌گیری را گردن کسی نمی‌اندازم و مسئول همه این نتایج ما هستیم.

وی افزود:

ما این فصل 63 امتیاز گرفتیم و میانگین خوبی است. فکر کنم از نظر امتیازگیری عملکرد خوبی است اما نتوانستیم جامی را تقدیم کنیم. ما از شروع فصل واقعا مشکلات زیادی داشتیم و فکر کنم اگر عدالت رعایت می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد؛ در خیلی بازی‌ها ضرر کردیم و در بازی‌هایی هم به نفع رقیب گرفته شد و فکر کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم. فکر کنم سه امتیاز اختلاف با استقلال داشتیم به جز دو امتیازی که به استقلال دادند. این اختلاف می‌توانست در دربی جبران شود اما در آن بازی هم داوری به ضرر ما شد و اگر آن بازی را می‌بردیم، قهرمان بودیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *