بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رامین رضاییان به خبر جنجالی جدایی از پرسپولیس + سند

رامین رضاییان ، در برنامه فوتبال برتر ۸ خرداد ۱۴۰۱ : تا الان صحبتی درباره تمدید قرارداد بامن نشده و باید ببینیم در آینده چه می‌شود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۹


رامین رضاییان مدافع تیم پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد با تیم پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت تا دوباره پیراهن این تیم را در لیگ ایران به تن کند. او در برنامه امشب فوتبال برتر درباره تمدید قراردادش و آینده خود در پرسپولیس گفت :

با من هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نشده و من خیلی پسر صادقی هستم. هیچ ایرادی هم ندارد و فوتبال حرفه‌ای شده. درست است تماشاگران من را دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم اما این تقدیر من است.

رامین رضاییان افزود:

مسیری که من زندگی می‌کنم، به اتفاقاتش ایمان دارم. تمرکزم روی این بود که پرسپولیس قهرمان شود و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، امیدوارم نام پرسپولیس و اسم پرسپولیس بماند. بازیکن می‌آید و می‌رود اما چیزی که به جا می‌گذارد مهم است.

رضاییان با جملاتی که به نظر کنایه آمیز بودند و گلایه‌هایی را نیز در خود داشتند، ادامه داد:

تا الان صحبتی نشده و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. صحبت من حرف احترام است، بی‌معرفتی‌هایی بود، پرسپولیس و هوادارانش را بگذارید کنار. اما من این چیزها را دیدم. من تا الان همه جوره خودم را ثابت کردم و حرف نبودم و با عمل نشان دادم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *