بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از شمارش معکوس برای جشن قهرمانی استقلال تا شایعه خداحافظی سید جلال از پرسپولیس و توافقات اولیه برای دیدار جذاب دوستانه تیم ملی در تلویزیون پارس فوتبال + فیلم

برپایی جشن قهرمانی استقلال با حضور میهمانان ویژه ؛ تکذیب شایعه جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس و توافقات اولیه برای دیدار دوستانه ایران - اروگوئه ؛ تلویزیون پارس فوتبال 9 خرداد 1401

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


امشب جشن قهرمانی استقلال با حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و جام بر فراز دستان وریا غفوری خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان بین سازمان لیگ و تیم ملی، قطار لیگ برتر به ایستگاه پایانی رسید. جایی که همه منتظر برگزاری جشن قهرمانی استقلال هستند.

به گزارش پارس فوتبال، امشب با انجام 2 دیدار بازی های هفته سی ام لیگ برتر آغاز خواهند شد. جایی که پیکان باید به مصاف مس رفسنجان برود و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کند.

آبی پوشان پایتخت که پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده اند، با خیالی آسوده برابر تیمی قرار می گیرند که آن ها نیز خیالشان بابت بقا در لیگ برتر راحت شده است. پس از پایان این دیدار مراسم جشن قهرمانی استقلال با حضور میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

اما از طرفی دیگر جنگی بین استقلال و تیم ملی شکل گرفته و این باشگاه حاضر نیست بدون ملی پوشانش به میدان برود. هرچند مدیر رسانه ای تیم ملی به صراحت عنوان کرده است که تیم های باشگاهی حق استفاده از ملی پوشان را ندارند.

به همین بهانه نگاهی می اندازیم به مهم ترین و آخرین اخبار حوزه باشگاهی و ملی فوتبال ایران در تلویزیون پارس فوتبال.

مصطفوی : صحبتی درباره جدایی ام ندارم

مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان مدعی شد درباره شایعات جدایی اش به همراه گابریل پین از استقلال در پایان فصل صحبت خواهد کرد.

فجر سپاسی – پرسپولیس ؛ بدون تماشاگر

با تصمیم کمیته انضباطی، فجر سپاسی به دلیل تخلف هوادارانش در دیدار با نفت مسجدسلیمان حق استفاده از تماشاگرانش در دیدار با پرسپولیس را ندارد.

ممنوعیت حضور ملی پوشان در تیم های باشگاهی

با اعلام محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی، بازیکنان ملی پوش حق ندارند در هفته پایانی لیگ برتر به میدان بروند.

باشگاه استقلال : بدون ملی پوشان بازی نمی کنیم

بنا بر ادعای محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال، این تیم در دیدار با نفت مسجدسلیمان بدون ملی پوشانش حاضر به انجام بازی نخواهد بود.

اروگوئه نزدیک تر از همیشه به ایران

بنا بر ادعای حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، مذاکرات مثبتی برای دیدار دوستانه با تیم ملی اروگوئه صورت گرفته و توافقات در آستانه نهایی شدن هستند.

پایان شایعات ؛ سید جلال جایی نمی رود

آنطور که شنیده می شود، شایعات پیرامون خداحافظی سیدجلال حسینی از پرسپولیس در پایان فصل صحت ندارد و همگی آن ها کذب محض است.

میهمانان ویژه استقلال در جشن قهرمانی

باشگاه استقلال برای جشن قهرمانی امشب در ورزشگاه آزادی از پیشکسوتان، مدیران پیشین باشگاه، کارمندان و مدیران اسپانسرهای باشگاه دعوت ویژه به عمل آورده است.

سکوی قهرمانی استقلال مقابل چشمان پرسپولیسی ها

پرسپولیس در شرایطی شب گذشته میزبان شهرخودرو بود که در لحظه ورود به ورزشگاه، اعضای این تیم با سکوی قهرمانی استقلال مواجه شدند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *