بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از خبر داغ درباره شکایت النصر از پرسپولیس تا ضدحال بزرگ به ایران برای دیدار دوستانه جنجالی و شوک ستاره فرانسوی به هواداران استقلال در تلویزیون پارس فوتبال + سند

احتمال لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا به دلیل کارشکنی حریف ؛ رد شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS و قصد کوین یامگا برای جدایی از استقلال ؛ تلویزیون پارس فوتبال 3 خرداد 1401

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


در این بخش با هم مهم ترین و جذاب ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته استقلال ، پرسپولیس ، لیگ برتر و تیم ملی را مرور می کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره خود به ایستگاه بیست و نهم رسید. جایی که باز هم همه نگاه ها به پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش پارس فوتبال، دیدارهای هفته ما قبل پایانی لیگ برتر همگی امشب به صورت همزمان از ساعت 20 آغاز خواهند شد و در حساس ترین دیدار دو تیم فولاد و سپاهان در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال که پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده است، در دیداری دشوار میهمان مس رفسنجان خواهد بود و پرسپولیس نیز در آخرین دیدار خانگی پذیرای شهرخودروی قعر جدولی می باشد.

همچنین جدا از مسابقات باشگاهی، برگزاری دیدار دوستانه برای تیم ملی نیز به معضلی برای فدراسیون فوتبال تبدیل شده است و دیدارهای از پیش تعیین شده یکی پس از دیگری در حال لغو شدن هستند.

به همین بهانه مروری می کنیم بر آخرین اتفاقات و اخبار حوزه باشگاهی و ملی فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته در تلویزیون پارس فوتبال.

بازگشت یحیی گل محمدی به نشست خبری پس از پایان محرومیت سنگین

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر شهرخودرو مدعی شد 2 سال دیگر با تیمش قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند خواهد بود.

غیبت مجدد فرهاد مجیدی در نشست خبری

سرمربی استقلال به دلیل زمان پرواز کاروان این تیم به رفسنجان به نشست خبری دیدار آبی پوشان برابر مس رفسنجان نرسید.

شوک به هواداران ؛ ایران – کانادا روی هوا

طبق اعلام حمید استیلی، فدراسیون فوتبال کانادا برای صدور ویزا کارشکنی کرده و برگزاری دیدار با تیم ملی این کشور نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آزادسازی منابع هنگفت سرخابی ها

پس از گذشت یک ماه و نیم حالا باشگاه های پرسپولیس و استقلال می توانند از منابع 710 میلیارد تومانی خود استفاده کنند و این رقم هم اکنون در دسترس است.

پشت پرده لغو دیدار ایران – اکوادور

با اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی، فدراسیون فوتبال کانادا اجازه برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و اکوادور را در تورنتو به دلایل غیرورزشی و سیاسی نداد.

شکست دوباره النصر از پرسپولیس

با اعلام دادگاه عالی ورزش، شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دوباره رد شد و این باشگاه عربستانی دیگر حق اعتراض مجدد را ندارد.

ادعای همشهری ؛ یامگا در آستانه جدایی از استقلال

بنا بر ادعای روزنامه همشهری، کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال بنا به دلایل نامعلوم قصد دارد با وجود ادامه قراردادش از جمع آبی پوشان جدا شود.

پرداختی 1 میلیاردی پرسپولیس به شهرخودرو

در آستانه دیدار پرسپولیس و شهرخودرو، مسئولان تیم تهرانی 1 میلیارد دیگر از مطالبات باشگاه مشهدی را بابت پرونده گل محمدی پرداخت کردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *