بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ حضور بانوان در ورزشگاه ها برای بازی های لیگ برتر قطعی شد ؛ سورپرایز ویژه وزارت ورزش برای هواداران دختر + سند

سینا کلهر ، معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان در برنامه سلام صبح بخیر : آماده کردن شرایط ورزشگاه برای حضور بانوان از برنامه‌های اصلی و مهم وزارت ورزش است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱


سینا کلهر معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان با اشاره به اینکه آماده‌سازی شرایط حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها در حال پیگیری است، گفت: فرهنگی شدن محیط‌های ورزشی، تکلیفی است که در قانون اهدافِ وزارت ورزش تصویب و ابلاغ شده‌ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سینا کلهر ، معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما درباره آماده‌سازی شرایط حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها  کرد:

آماده کردن شرایط ورزشگاه برای حضور بانوان از برنامه‌های اصلی و مهم است، زیرا اگر نتوانیم سامانه بلیت فروشی و صندلی مشخص را در ورزشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم اساسا قدم‌های دیگر را هم برای حضور خانواده‌ها و بانوان نمی‌توان برداشت.

وی تاکید کرد:

پیگیری حضور بانوان در ورزشگاه بخشی از برنامه بوده و هست؛ چنانچه در دیدار ایران و عراق هم که این اتفاق افتاد، پیگیری‌های مستمر و زیادی پشت این ماجرا بود.

سینا کلهر با یادآوری اینکه هنوز سامانه‌ای برای بلیت فروشی و همینطور صندلی‌هایی که شماره مشخص بر آن حک شده باشد وجود ندارد، تصریح کرد:

برنامه ما محیا کردن شرایط برای رقابت‌های لیگ برتر و همه مسابقات دیگر است.

کلهر افزود:

این امر و همچنین تاکید بر فرهنگی کردن محیط‌های ورزشی تکلیفی است که در قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان که سال ۱۳۹۹ تصویب و ابلاغ شد گنجانده شده است تا شرایط و فضای مناسب برای حضور خانواده‌ها فراهم شود و این در حال حاضر اولویت ما است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *