بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید و سنگ تمام ستاره ملی پوش سپاهان برای حامد لک و پرسپولیس + سند

هانیه لک ، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان : هواداران پرسپولیس نمایش های درخشان حامد لک را فراموش نمی کنند ؛ پرسپولیس تیم پر طرفدار و بزرگی است ؛ لک در این شرایط نخواهد ماند و قطعا دوباره به روزهای اوج خودش بر می‌گردد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۸
هانیه لک

هانیه لک دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفت و گویی به تمجید حامد لک گلر پرسپولیس پرداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرونده هفدهمین دوره لیگ هندبال زنان ایران در شرایطی بسته شد که تیم هندبال زنان سپاهان با حضور چند ستاره ملی‌پوش مانند هانیه لک توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و بالاتر از تاسیسات دریایی تهران، طلایی‌پوشان اصفهانی جام قهرمانی رقابت‌ها را به دست آوردند.

هانیه لک دروازه‎‌بان باتجربه و ملی‌پوش سپاهان یکی از اصلی‌ترین عوامل قهرمانی طلایی‌پوش در لیگ برتر هندبال زنان بود و به واسطه قهرمانی این تیم و البته تشابه فامیلی جالب او با دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس است وی در این باره و تشابه فامیل خود به حامد لک گفت :

حامد لک همان بازیکنی است که اوایل به پرسپولیس آمد، نمایش درخشانی در باشگاه‌های آسیا داشت؛ فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس نمایش‌های درخشان او فراموش نمی‌کنند که حتی باعث شد تا تیم پرسپولیس به فینال آسیا هم برسد. به هر حال بازیکنان شرایطی به لحاظ جسمی و روحی پیش می‌آید و فکر می‌کنم روی ایشان هم فشار خیلی زیادی است. با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس افتاد، حامد لک متحمل فشار زیادی از سمت هواداران و باشگاه خودش است. فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس شرایط درخشان او را فراموش نمی‌کنند. در مجموع شرایط سخت است، فرق حامد لک با من این است که او در یک رشته پرطرفدار و در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند که خیلی دیده می‌شود و هواداران زیاد و میلیونی دارند، سطح توقع هواداران زیاد است و همیشه دوست دارند که بازیکنان تیم‌شان در بهترین شرایط و وضعیتی آرمانی باشند و بتوانند به تیم‌شان کمک کنند و تیم‌شان را در رده‌های بالا نگه دارند. مطمئن باشید که حامد لک در این شرایط نخواهد ماند و قطعا دوباره به روزهای اوج خودش بر می‌گردد و ممکن است این شرایط برای هر ورزشکاری پیش بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *