بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای سنگین مربی استقلالی آلومینیوم پس از متوقف کردن استقلال + سند

محمد نوازی مربی آلومینیوم : مقابل استقلال توپ و میدان دست ما بود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۸:۰۰


محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک با طبیعی خواندن فشار شاگردان مجیدی مدعی شد مقابل استقلال توپ و میدان دست تیم اراکی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد که بدشانسی آوردیم که چند موقعیت‌مان در اواخر مسابقه با استقلال تبدیل به گل نشدند.

محمد نوازی پس از تساوی خارج از خانه تیم آلومینیوم مقابل استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی رقم خورد، اظهار داشت:

دو تیم خوب بازی کردند. شرایط ما بهتر بود و توپ و میدان در اختیارمان قرار داشت، ولی استقلال به‌عنوان قهرمانی حضور داشت و طبیعی بود در حضور هوادارانش کمی فشار بیاورد. البته بدشانسی آوردیم که چند موقعیت‌مان در اواخر مسابقه تبدیل به گل نشدند. در مجموع نتیجه و بازی بد نبود. به استقلال تبریک می‌گویم. امیدواریم به آینده و ان‌شاءالله جبران کنیم، چرا که به هر حال شرمنده هواداران‌مان هستیم.

وی درباره تونل زدن بازیکنان آلومینیوم برای استقلالی‌ها گفت:

تصمیمی بود که باشگاه و سیدمهدی رحمتی گرفته بودند. کار قشنگی بود. ان‌شاءالله هر تیمی که قهرمان شود، این اتفاق بیفتد. ما باید به دنبال سازندگی و پیشرفت باشیم و یک فرهنگ خوب ایجاد شود. متأسفانه دنبال حاشیه‌ها هستیم که همدیگر را خراب کنیم. ان‌شاءالله که چنین اتفاقات و حاشیه‌هایی رخ ندهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *