بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هاشمی نسب: نه تنها بمب بلکه سیگارت چهارشنبه سوری هم منفجر نشده

نویسنده : مهدی فتح اله زاده
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1395 | 8:55
هاشمی نسب

مهدی هاشمی نسب درباره دیدار شبانه خود و خداداد عزیزی با حسین هدایتی و مهدی طارمی می گوید :پس از مسابقات جام ستارگان من و خداداد به یک رستوران رفتیم و پس از گذشت ساعتی دیدیم که هدایتی به آنجا آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاشمی : طارمی بهترین بازیکن فعلی ایران است.

مهدی هاشمی نسب درباره دیدار شبانه  خود و خداداد عزیزی با حسین هدایتی و مهدی طارمی  می گوید :پس از مسابقات جام ستارگان من و خداداد به یک رستوران رفتیم و پس از گذشت ساعتی دیدیم که هدایتی به آنجا آمد.

مدتی گذشت که مهدی طارمی هم آنجا حضور یافت و می توانم بگویم کل دیدار ما اتفاقی بود.

دوستان لطف کردند و از ما دعوتی داشتند که بر سر میز آنها حضور پیدا کنیم.ما هم رفتیم و دقایقی با هدایتی و طارمی هم کلام شدیم.

هاشمی نسب درباره اینکه ظاهرا خداداد عزیزی به طارمی توصیه ای داشته است  می افزاید :خداداد دقایقی با طارمی صحبت کرد و به او گفت اگر الان پیشنهادی از بوندس لیگا یا لالیگا داشتی به تو توصیه می کردم بی درنگ برو ولی الان به نظرم هنوز جا داری که در پرسپولیس و فوتبال ایران به کارت ادامه بدهی و پس از اینکه شرایط کاملا مهیا شد به اروپا بروی.

او  درباره اینکه شخصا چه نظری درباره آینده طارمی دارد بیان داشت:من فکر می کنم آینده به مهدی تعلق دارد.او بهترین بازیکن فعلی ایران است و هر چه پول بگیرد حقش است و باید گفت نوش جانش.دو میلیارد هم برای مهدی در این فوتبال کم است.

هاشمی نسب درباره اینکه نقل و انتقالات این روزهای فوتبال ایران را چطور ارزیابی می کند گفت:من نظرم را بارها گفته ام و دوباره می گویم.از دید من تا امروز نه تنها بمبی در نقل و انتقالات منفجر نشده بلکه سیگارت شب چهارشنبه سوری هم منفجر نشده است.همه این ها بازی است و نمی دانم چرا برخی می خواهند ملت را با عنوان بمب سر کار بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.