بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی اسپانیا حرف های پدرو را احمقانه دانست

نویسنده : مهدی فتح اله زاده
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 | 11:33
دل بوسکه

سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است آتزوری تیمی دفاعی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد رویارویی تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو با تیم ملی ایتالیا گفت که هیچ‌گاه به این مسئله فکر نمی‌کند که ایتالیا مقابل آنها از شیوه کاملاً تدافعی استفاده کند: «به نظر من فوتبال مانند تنیس نیست. آیا می‌توانید با اطمینان بگویید که آلمان، اسلواکی را شکست خواهد داد؟ در فوتبال هیچ نتیجه‌ای را با قاطعیت نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد. ایتالیا از نظر دفاعی تیمی بسیار خوب است اما بازی این تیم در دفاع خلاصه نمی‌شود چون بازیکنان هجومی خوبی هم دارد. این تیم بال‌های خوب، ۲ مهاجم آماده و مربع دفاعی ۴ نفره با حضور ۳ مدافع و یک هافبک دفاعی مانند دروسی دارد. ایتالیایی‌ها خط میانی‌شان را هم تغییر داده‌اند و شاید نسبت به فینال یورو ۲۰۱۲ مستقیم‌تر بازی می‌کنند. من به ایتالیا به چشم یک تیم صرفاً دفاعی نگاه نمی‌‌کنم اگرچه به این تیم چنین برچسبی زده می‌شود. مدافعان این تیم بسیار خوب هستند و با یکدیگر هماهنگی زیادی دارند.

حرف‌های پدرو احمقانه بود
دل‌ بوسکه در مورد صحبت‌های اخیر پدرو رودریگس که گفته بود از هدر دادن وقتش به عنوان یک نیمکت‌نشین بی‌استفاده در اردوی اسپانیا ناراحت است، گفت: «حرف‌هایی که پدرو زد خیلی به مذاق من خوش نیامد. حرف او نامربوط و احمقانه بود و البته حرف‌هایش روی بازی ما تأثیری نداشت. ما تیم سالمی داریم که در آن رابطه همه با هم خوب است.

لزوم ایجاد تغییر در تیم
ما از نظر دفاعی خوب کار کرده‌ایم‌ و فکر می‌کنم که ما توپ را به خوبی به گردش درآورده‌ایم و حالا باید بدون از دست دادن تملک توپ‌مان هجومی‌تر بازی کنیم. به نظر خودم که ما پیشرفت داشته‌ایم.

نیمکت‌نشینی کاسیاس
کاسیاس در وضعیت نه‌چندان مطلوبی قرار دارد و به همین دلیل جزو بازیکنان اصلی ما نیست. ما برای بازی سوم‌مان هیچ تغییری در ترکیب تیم‌‌ ایجاد نکرده‌ایم. با بازیکنان صحبت کردیم تا ببینیم وضعیت‌ آنها چگونه است. رابطه شخصی ما با یکدیگر خوب است. من با ایکر درباره اینکه می‌خواهد در بازی سوم به میدان برود یا نه صحبت نکرده‌ام. ما همیشه یکسری تغییرات را مدنظر داریم اما در نهایت تصمیمی را اتخاذ می‌کنیم که برای تیم‌مان بهترین باشد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.